Jutranje trcanje i po koji modni detalj:)

Aposlutno nema opravdanja kada neka od vas kaže da nema vremena da trči ili vežba! Uvek postoji izgovor za nešto kao što je trčanje, a nijedan nije validan.
Tajna uspešnog, srećnog života je vrlo jednostavna. Sastoji se od sitnica, dobro organizovanog vremena I ljubavi prema samoj sebi.

Kao vrlo zauzeta devojka vodim poprilično stresan život, I ne žalim se jer uvek uspevam da nadjem vremena da se posvetim sebi I svom telu. Uživam u stvarima koje sam nekada mrzela (ni sama ne znam zašto), našla sam način da ih prihvatim I okrenem u svoju korist. Volim svoje zategnute noge, čvrstu guzu I trbušnjake.

Jutarnje trčanje doživljavam kao ritual koji traje maksimalno sat vremena sa sve spremanjem, treningom I povratkom kući. Svaka ulica, parkić ili poljana odlično je mesto gde možete da istrčite, istegnete se I kasnije uživate u blagodetima treninga. Lepota jutarnjeg trčanja je što ga završite pre svih obaveza I ne morate da tokom dana mislite na to kao teret koji morate da skinete sa leđa.

Ono što ja radim kada se ujutru probudim je da ne mislim negativno već pozitivno. Stvari spremim prethodne večeri, tako da sve što treba da uradim je da ustanem, obavim osnovne stvari u kupatilu, obučem se, stavim slušalice u uši I izađem. Ceo proces traje 15 minuta.

Obavezno se istegnite nekoliko minuta pre nego što počnete da trčite, naravno laganim tempom. Maksimalnih 30 minuta rekreativnog džoginga uz omiljenu muziku ili radio stanicu promeniće tok celog dana. Za to vreme ne razmišljajte o obavezama već o lepim stvarima koje biste volele da se dese. Sanjarite, dozvolite sebi da pravite planove o nekom izlasku, omiljnoj kombinaciji za izlazak, dečku…I nećete ni osetiti da je 30 minuta već prošlo! Ukoliko mislite da nisre u formi, ne brinite! Svakim danom osećaćete da napredujete, tračaćete brže I više, ali to ne treba da stavljate kao prioritet. Najvažnije je da uživate pa makar trčale svega 15 minuta ako vam to odgovara. Na kraju tračanja takođe se obavezno istegnite, svega nekoliko minuta kako sledećeg dana ne biste imale upalu ili bolove.

Preplaviće vas pozitivna energija tokom dana, imaćete više želje da se pokrenete I shvatićete kako ste dan započele vrlo pametno I konstruktivno. Da ne pričam o blagodetima mršavljena! Ali, to ne treba da vam ude osnovni cilj. Posle treninga popijte ceđeni sok ili kafu, pojedite lagani doručak I krenite u nove radne pobede.

Running and fashion

Obucite se lagano, helanke ili trenerka, majica ili tanki duksić sada kada je svežije jutro. O trčanju po snegu ćemo nekom drugom prilikom, a moram da vam priznam da je to meni omiljeno godišnje doba za džoging!

My running music list

 Mah mah .Vasa TeTe.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s